Bandit Stockholm

Jag har aldrig någonsin valt att spela bandit på min dator men nu gör jag det, jag vet inte varför.. Jag spelar alltid fina, mjuka, svenska låtar när jag sitter vid datorn för att känna ro. Men nu har jag ingen ro alls, jag hittar den liksom inte & inte ens de finaste låtarna hjälper mig. Jag kanske måset sätta på Carola - Allt kommer blir bra mamma? Det slog mig nu att jag inte har hört den på väldigt länge, men gud så bra den är. Japp den får det bli nu, sorry bandit!

Och när pappa har fikat klart med sin vän ska jag be han om hjälp så jag kan sätta upp min hylla i mitt rum men tills dess så får det som sagt bli Carola & så ska jag stryka kläder som ska följa med mig till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback