Blogg.se??

Jag skrev ett inlägg förut idag men tydligen publicerades inte det och inte sparades det heller, tack så mycket blogg.se!
I alla fall så nämde jag att jag & Pernilla skulle ut och springa, sagt & gjort.. vi fick oss en skön springtur och vi hittade en bra runda som vi måste hålla fast vid nu tills det blir för kallt.
Det var jävligt skönt att springa faktiskt, jag tycker egentligen inte om det men det var skönt :)

Syster har köpt nya CSIboxen så jag ska titta hela natten tänkte jag eftersom att jag är ledig imorgon..
Imorgon blir det shopping - middag - utgång i huvudstaden - trevligt!


Jag måste bara säga att Joel Kinnaman som spelar Frank Wagner i Johan Falk är så grymt snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback