Galet

I förrgår var vi smo sagt ute på cp & stanleys, det var en torsdag och jag blev full. roligt full, det är alltid lika kul. efter taxin hem dog jag i sängen.
Igår åt jag lunch med mamma och sen vet jag inte om jag fortfarande var full eller om jag var bakis så det fick bli mammas soffa hela dagen.
Ioförsig så var det hur skönt som helst men runt 9tiden fick eric mig på humör igen och sen var det kört.
Terrassen & CP, men kul hade jag.
Natten blev kaos och jag vet inte vad som händer, skandal i alla fall!

Jag sov bort den här dagen, gick upp halv 1 vilket var så jävla skönt.
Idag ska jag jobba och sen blir det nog en lugn hemma kväll, måste spara lite stålar nu..
Fan det brinner ju i plånboken =( haha.



Och igår när jag mådde dåligt, vad är bättre då än att ha den bästa mamman som pysslar om en?
Hon är min finaste utan tvivel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback