Jag är taggad.

Det känns som att det var jätte längesen jag firade en väns födelsedag men sanningen är att det faktiskt bara är 1 månad sen, exakt också! Fast det känns lite annorlunda idag, jag ska vara med alla mina "gamla" vänner om jag får kalla er det? Den här sommaren har varit helt galen, jag var utomlands med mina gamla godingar samtidigt som jag lärde känna ett helt koppel med nya sköningar.

Jag är så jävla tacksam för det och den här sommaren blev det att jag hängde mest med mina nya vänner så därför ska det blir så jävla kul att träffa alla tjejer idag. För jag hoppas att alla är lika på som dem var igår när jag inte var med..

NU SKA JAG OCH ISABELLE FIXA LITE SAKER INFÖR KVÄLLEN
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback