Jag tror att jag har tappat glansen

I Onsdags blev det utgång med Isabelle & hennes kompisar på Harrys i Eskilstuna och fyfan va kul vi hade :) helt galna.. Dansade på scenen och jaa, jag vet inte allt vad vi lyckades med :)
Sen har det faktiskt inte hänt ett skit, jag har jobbat hela helgen..
Men imorgon är jag ledig hela dagen så då tänkte jag ta mig till Vacksta & lämna tillbaka mina böcker och sen åker jag vidare till min farmor i Gnesta, hoppas hon inte hinner läsa min blogg. För det är liksom en liten överrasking =).

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska cykla hem till Robban och titta på film eller något liknande?
Puss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Din stage dive var ju nästan skönast :D Sån grym kväll, måste göras om ;) haha Puss <333

2009-11-02 @ 13:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback