Jag vet att du har tänkt

I lördags firade vi som sagt Johanna och jag hade verkligen jättekul, vi hamnade på Stanleys och jag trivdes i mitt sällskap. Jag drack goda drinkar & en å en annan shot! Dansade gjorde jag också, det var välfigt längesen jag dansade och det var så himla kul. Jag dansade mest med Olle så himla skönt att få dansa med en riktig daskille :-) Men något jag är mindre road över är att alla "gamla" vänner inte ens var med, jag som hade sett fram emot att träffa alla men nejnej.. Aja jag får se till att träffa dem snart ändåå.

Igår blev det en mysdag, firade fardag med god mat & spelkväll, det blev även en sväng till mormor & morfar med mamma & syster. Och sen på kvällen blev det KVARNENmatch - mot TELGE och den slutade 4-4.

Idag jobbade jag från 10-16 & sen har vi spelat lite spel ikväll igen & så tittade jag på fotbollsgalan också, fyfan vad jag saknar fotboll.
Men imorgon smäller det, ska på fotbollsträning :-) så himla taggad! Det är nästan så jag vill hoppa i mina skor redan nu ;)

Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback