Ledig måndag

Fredagen har ni redan hört om & helgen blev inte mycket mer intressant än så, lördag & söndag bjöd på jobb..
Alla rock n rollade på cp & stanleys i lördags, kul för er :-) jag lovar att jag ska vara med och tävla en annan gång (punk & isabelle) VEM VANN?

Idag vaknade jag klockan 10 av att pappa ringde och väckte mig så sen dess har jag hunnit svänga förbi mammas jobb för att hämta & lämna saker, hunnit förbi mitt eget jobb för att hämta saker, varit i Södertälje ooch växlat pengar till LONDON & köpt present till min syster som fyller år om 2 veckor.
Och så har jag hunnit med att titta på två CSI avsnitt också..
Nu ska jag slå in presenten till min syster & skriva packningslista.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Isabelle

JAG VANN SÅKLART :D haha nej men vi vet inte, för man måste börja och sluta tillsammans kom vi på fast jag la mig ju halv 7 och då var jag redigt full så jag tycker att jag vann iaf ;) och Lowlow ta med csi skivor så vi kan kolla på i england sen :D:D:D

2009-11-16 @ 22:52:37
Postat av: Linnéa

haha, norrlandsguld!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback