Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag skriver ofta om vad jag har gjort under dagarna eller vad jag ska göra men jag tror inte alltid att det är så kul att läsa. Jag skulle vilja ha en sån där blogg som många läser för att de känner igen sig i det jag skriver. En tänkande blogg liksom. Egentligen är jag nog en person som tänker väldigt mycket, ibland för mycket.
Jag är en person som lyssnar på låtar med betydande texter, många lyssnar på RnB och det är väl bra när man är ute och dansar men att sitta hemma i lugnet och lyssna på det, det är inte jag.

En gång var det någon som sa en fras till mig som löd såhär:
En person som har ordning runt omkring sig har oftast ett kaos inom sig
Och en person som har ett kaos runt omkring sig har oftast ett lugn inom sig

Jag skulle kunna beskriva mig själv som båda personerna för jag är väldigt duktig på att hålla rent och snyggt runt omkring mig vissa stunder men jag kan även lyckas med ett kaos.
Nu kanske ni tänker att det är så för alla, och ja självklart kan det vara så.
Men jag har alltid det där kaoset inom mig.

Förut led jag av stress och till slut visste jag inte vart jag skulle ta vägen, det slutade med dålig skolgång & försämrad träningsinriktning. Allt blev halvdåligt på något sätt..

Jag vill bara finna lugnet i mig själv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback