Spontaaaaan

Igår jobbade jag till kvart i 11 och var inställd på en lugn hemmakväll men nejnej, på vägen hem insåg jag att jag var mer taggad på utgång & så blev det. 11 bussen in till Södertälje där jag tillslut hamnade på CP med eric & lunkan, efter det gick vi vidare till sailors & därefter mötte jag upp syrran & ett gäng killar för efterfest.

Det slutade med att vi skrattade hela natten åt saker som: Vin i kopp, bajslåtar, fuck you, snuttis85 och liknande. Efter en lång natt tog jag och syrran 8 bussen hem imorse, kastade i mig lite ostbågar (notera fyllekäk) innan jag somnade klockan 9. 12 var jag vaken igen så den här natten (läs morgonen) sov jag 3 timmar.

Nu idag har jag myst hemma hos mamma, sminkparty :) mitt ansikte är det mjukaste nu, som en barnrumpa ;)
Och nu ska jag titta på paradise hotel så höööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback