dance fucker dance

nästa helg fyller min fina vän 18 år & det ska firas med klackarna i taket & jag kan lova att jag har dem roligaste kortlekarna som jag tänker ta med mig på förfesten :-)
hahaha ååååh det här kommer sluta med att någon får användning av kalastrosorna, någon spyr, någon blir drägg, någon stupar, någon flippar, någon tar taxi hem själv, någon är för full för att gå ut, någon hänger i takkronan på utestället, någon har sönder sina skor, någon tappar bort antingen pengar eller telefon.
Den någon kan vara jag eller du.
Det ska bli kul att se, hahaha skönis jag är här i min ensamhet.

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah det kommer vara du & jag :-( ser mig precis allting framför mig...

2009-10-07 @ 13:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback