Kaos natt gånger 4000

Jobba, kröka, jag vet inte hur många ställen vi befann oss på igår men kul hade vi iallafall tillslut!
Eller det vill säga, efter Angelica körde "dansa som en apa & låt som en ambulans" för mig. Annars hade jag aldrig blivit glad igen. Vi dansade sönder oss till massa Angelica&Louise låtar hemma hos Jimmy.. Runt halv 5-5 blev det sängen och nu sitter jag här och taggar inför nästa hållplats den här helgen.
Hem till min fina Janine nu som jag inte har umgåtts sådär överdrivet mycket med den här sommaren..
Fixa oss tillsammans med Maja & Tisse innan det är dags för serveringsjobb ute i enhörna, därefter blir det utgång och aa mer folk blir det..


vi ska vara dom vi vill vara
hellre nu än efteråt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får det grymt vännen! Miss you :-( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback