Mera bilder i inläggen kanske?

idag var jag sjukis, elller kanske inte sjukis på det sättet men hade ont i magen så det blev inget jobb för min del.
Låg i sängen till klockan 3 men sen fick jag panik så städade mitt rum & hjälpte sis att laga maten, taccos :-) jävligt gott och jävligt längesen jag åt.. Efter maten åkte jag & Angelica in till Södertälje för att leta höststövlar och fika men inte fan hittade jag några jag ville ha, eller jo kanske ett par kängor från dinsko som jag faktiskt tyckte var ascoola, reallyn my style! Sen drack vi latte.
Och nu ikväll hade jag tänkt att umgås med min finis men nejnej så blev det självklart inte, slängde mig på soffan & tittade på navy med pappa istället. Får våldgästa mr. popstar imorgon istället, han blir nog lika lycklig för det, jag blir iallafall.
Nu ska jag titta på Tsatsik - Vänner föralltid (som jag köpte igår) Jag har liksom bara sett Tsatsiki morsan & Polisen men ingen annan så jag slog till på dem två.

Imorgon, jobb från 10-16. Sen hem till farmor & äta middag :-)
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in, frågestund i min blogg ;)

Postat av: Linnéa

svar: saknar er med! jag vill komma.. men jag får typ aldrig tid och pengar över till det :(

jaa ni kan komma till umeå :D pusss

2009-10-16 @ 09:57:18
URL: http://duvetlinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback