så var det rubrik också

I fredags jobbade jag & sen blev det lugnt..
I lördags däremot jobbade jag bara från 12-14, sen var det raka vägen upp till Bromma och hem till Isabelle som hade 18årsfirande. Alla var fulla innan det var middag, som det brukar vara typ? Hon bjöd i alla fall på massa god thaimat, sådär starkt & gott som jag älskar. Jag var kameraman under kvällen vilket jag aldrig är annars men har man skaffat sig en kamera är det väl dags att börja använda den? I alla fall så var vi kvar där till 11 nånting, sen blev det Harry B James, rockbar som vi vill ha det såklart! Någon kom inte in, några blev utslängda, någon fick en öl över sig, någon var karatefullfullfull, någon dansade med livebandet på scenen, någon gjorde säkert något dumt, någon raggade säkert. Själv åkte jag med några vänner till Nykvarn runt 3 tiden medans dem andra åkte tillbaka till Bromma. Jag fick taccos och somnade som en stock.

Söndagen bjöd på jobb, precis det man vill ha dagen efter liksom! yeeeeeey.
Efter jobbet blev det en sväng förbi Robban men han var sepe, haha.
På måndag hade jag obehagligt besök på mitt jobb så både Robban & min sis fick komma och hålla mig sällskap, TACK :-). Igår lunchade jag med mamma och sen blev det jobb, sen hem en snabbis innan jag åkte hem till Robban och somnade på soffan som alltid =( skärpning kanske?
Idag lunchade jag återigen med mamma, i Mariefred faktiskt :) Sen gick jag förbi videon där jag hyrde den första nya Johan Falk filmen.. & köpte mig en chailatte!
Sen eftermiddagsjobb..
Och nu ikväll har jag & pappa tittat på filmen, allltsåå äkta min filmsmak. Sådär så man är lite spänd hela tiden men känner på sig att det kommer bli det bästa slutet. Aa skitsamma egentligen, jag var seg på att hyra den men om ni inte redan har sett den, se den nuu! :-)

Långt och tråkigt inlägg men ändåå liksom.


Jag & Angelica i lördags.
Alla andra bilder finns på facebook.

Nu ska jag titta på CSI
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback