Verklig spontanitet!

Imorse när jag låg i sängen med datorn i knät så fick jag för mig att kolla flygresor & sånt till London.. Blev bara så himla sugen på en weekend och berättade min idé för Isabelle. Och den ungen har såklart tänkt samma tanke så ikväll bokades en resa till London den 19 November, underbart :-)!
Igår tittade jag & pappa på första Johan Falk filmen och ikväll blev det självklart film nummer två, fan va bra dem är! Nu blir det ett csi avsnitt innan ett 12 timmars arbetspass ikmorgon..

Och till sist så vill jag bara säga åt den person eller varelse som alltid lägger ett endaste ensamt litet löv i min cykelkorg att sluta med det! Det är inte roligt okej? Vart jag än lämnar min cykel så ligger det ett löv i den sen när jag ska cykla iväg igen, jag ser inget roligt i det här. sluta nu. tack.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är jag som vakar över dig :-D

Postat av: Sandra

... och jag ser då all sorts humor i detta! mihihih

2009-10-23 @ 00:20:13
URL: http://sandryn.blogg.se/
Postat av: jag, gissa vem ;)

ååååh! London låter underbart. Ni komemr få galet kul! Haha, ja det där med lövet var ju skumt. Jag tror det är någon som förföljer dig ständigt och när du lämnar din cykel för en sekund så är det någon där och lägger ett löv.. Terror när den är som bäst..

2009-10-23 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback