Bra helg fan

I Fredags jobbade jag till 22.30 sen åkte jag hem för lite snabbfix för att sedan ta mig hem till Pernilla.
Vi var 6 stycken men faaan va kul vi hade, kvällen innefattade allt från shottar till sönderdansade bord.. haha!
Lördagens morgon & jag var inte bra vänner men vafan har man ett jobb så är det bara att pallra sig upp, så det blev jobb till 22.
Sen ännu en gång hem för lite snabbfix & iväg till en 30års fest som slutade tidigare än vad vi trott men det var trevligt så länge det varade. Och vafan man har ju aldrig tråkigt när det finns två cyklar som man kan ta & nästan cykla punka på? Vilken syn det måste ha varit för alla som såg oss (om det nu ens var någon som gjorde det).

Igår blev det filmkväll fast jag somnade =(
Idag har jag tagit det jävligt lugnt & om 1 timme börjar jag jobba.
Eftermiddagsvecka nuuuuu.
Skönt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback