Ibland blir man tom på ord

Igår jobbade jag heldag vilket innebär 12 timmar så idag fick jag vara ledig :-) kanonskönt!
Mamma var också ledig så vi åkte in till Södertälje där jag köpte lite småsaker & ett par jobbarbyxor, perfekta faktiskt..
Sen följde jag med mammin på hennes fotvård & eftersom att hon tycker att jag borde ta hand om mina fötter bättre så bjöd hon mig på en behandling, 19 Oktober är det min tur :) tack mamma!
Och juste jag har köpt en del av min present till min fina Johanna som snart fyller år, eller okej det är inte förrns i november men tiden går ju ruskigt fort så det var lika bra..
Till sist vill jag bara tillägga att jag har övningskört överallt dit vi har åkt ocksååå, till och med lyckats ta mig in, parkera & ta mig ut ur telgehuset som är det värsta parkeringshuset i stan. creddddd to med ;)

Nu ska jag hjälpa mamma med middagen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback