Kryssningen

Jaha, vart ska jag börja?
Vi åt jättegott & drack nästan ännu godare skulle jag tro..
Som vanligt blev jag bästa vän med lakritsshottarna och det satte sina spår, efter en galen kväll i höga klackar var jag tvungen att svida om till mina sköna converse eftersom att jag hade dansat sönder mina fötter överallt på hela båten. Sjöng gjorde vi för alla också, inte bara där vi borde, nej överallt.. hela båten måste ha hört oss & alla som vistades ute på deck. förlåt det var vi som sjöng sönder era öron med maria går på vägen & carolalåtar?
Vi kanske drog till med någon riktig rökarlåt också men vem fan minns det?
Veronica har minnesluckor, inte några heller =( typ hela kvällen, hahaha men hon hade kul i alla fall! JAG VET! Och jag kan lova att jahg också hade det kul :) fast dock utan minnesluckor, kanske bara har förträngt vissa saker eller struntat i att komma ihåg dem ;)!

Bilder kommer men min dator lever sitt egna liv så det går tyvärr inte att lägga in dem i datorn än.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback