Du hästen, bli hamburgare!

Igår var vi hemma hos Jessica, det var trevligt att umgås med alla gamla tjejer även fast jag lämnade dem för att möta upp mina "rockers" (enligt angus).. Det blev en snabbvisist i Södertälje innan vi åkte tillbaka till Nykvarn för att supa sönder oss själva hemma hos Stoffe! Klockan 8 imorse kändes det som att hemgång var det ända rätta & så fick det bli också.
Mitt huvud mådde inte så bra men det var väl av alla dessa blandningar jag drog igår?
cider, öl, grogg, lakritshott, rött/vitt vin. Bra jobbat louise!
Jag tog mig i alla fall upp och nu har jag varit ute på en mysig promenad i solen med Pernilla :)
Ätit hat jag gjort också, fast jag är ändå sugen på sushi...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback