Okej nu är det skärpning!

Nu när man kan göra tidsinställda inlägg så kanske jag får tid till min blogg igen.
Det känns som det i alla fall :)
Och nu när det är vinter så borde jag ha mycket (eller mer) tid över.

Jag har haft en riktig torka här så jag kan börja med att berätta lite vad jag sysslar med nu för tiden.

Jag jobbar som vikarie på en skola & det är underbart roligt. Plus att jag jobbar lite extra som servitris.
Jag spelar innebandy i KVARNEN IF Dragonflies & VI ÄR BÄST. Skämt och sido, vi har kul i alla fall och det är allt som räknas.

I Lördags var det lagfest & den blev inte alls som jag hade tänkt mig på många olika sätt. Men jag får väl tagga till inför nästa lagevent. Vi vann div.3 serien så nu efter jul blir det slutspel / kval till div.2 så vi får se hur det går med det.

Och över nyår blir det Sälen med en massa sjuka kompisar så det lär bli galet kul :)
Nu återgår jag till det jag gjorde innan.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback