Dagarna rinner iväg

Efter jobbet i fredags så blev det inte alls som jag hade tänkt mig..
Det slutade med att jag hällde i mig shottar & monstergroggar, åkte till CP & sen avslutade kvällen hemma hos Erik med en whiskey i handen.. bra början på födelsedagen..

På lördagen tränade vi i KVARNEN GIRLS våran första träning & det gick bra trots att vi bara var 6 personer men vi blir förhoppningsvis fler nästa gång..
Senare på dagen blev det KVARNEN-match & till det självklart öl!
Eftersom att jag fyllde år så förade vi ett gäng hemma hos syrran innan det blev utgång på CP & mer än så berättar jag inte om kvällen..
Eller jo, hela CP sjöng "ja må hon leva" för mig :D!  rätt coolt..

Söndagen ägnade jag åt jobb & mys i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback