Hörde jag nyttigt?

Yes det gjorde jag..
Nu har jag kommit igång med träning & snart blir det ännu mer träning, fyfan va jag älskar känslan efter ett pass. Fotboll, Innebandy, Gymnastik.. vilken idrott spelar inte någon roll!
Att slå klackarna i taket borde räknas det med.. Men kanske inte eftersom att man samtdigt häller i sig ett antal FÖR MÅNGA ÖL..

I alla fall så har jag & pappa bestämt oss för en nyttig månad och det är stackars Mars som drabbas av detta.
Så under Mars månad ska jag träna, äta nyttigt och bara ta hand om mig själv..
Den som försöker lura med mig ut på skandalfyllda äventyr är värd en smäll, get it?
JAG SKA BLI SÅ JÄVLA FIT NU, FAN SÅ TAGGAD JAG ÄR!


jag ska ha den magen till sommarn, ingen tvekan!
kosta vad det kosta vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback