Måndag igen

Då var det dags att skriva om den stackars helgen...
Eller stackars & stackars den har varit grymt bra :)

I fredags blev det middag & förkrök hemma hos Laukka innan vi begav oss till 550 där Kimma och hans band spelade. Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men fan så bra den blev istället :)!
Lördag bjöd på en hälig bakfylla som inte lämnade mig förrns 5 på eftermiddagen.
Men efter det var jag fit for fight igen och började därför komma igång till Majas rockfest!
Den bjöd på det mesta men det roligaste var nog min & Henkes "mellanstadietryckare"..
Igår åkte vi till Flen på KVARNENmatch som sutade 5-5, skönt att alla såg ut som BambiPåHalIs :)!
Efter matchen bastade vi och fan va skönt det var ;)!
Wallander på kvällen med pappa & lillebror..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback