Rolig tjej

HAHAHA, alltså ibland är min syster skön.. Nu har det till och med hänt redan två gånger den här veckan & det är bara tisdag... Ska hon köra en skön grej varje dag? Isåfall kommer jag skratta ihjäl mig på söndag!

Måndag (sms)
S: Kan jag få dina vita converse?
L: Nej??
S: Varför?
L: Varför skulle jag ge mina skor till dig?
S: För att jag vill måla på dom
L: Haha sepe, köp egna
S: Har inga pengar, men om du köper nya kan jag ta dina gamla.
L: Nej!!
S: Jo snälla snälla snälla
L: Nejnejnej, tror du allvarlig att jag skulle köpa ett par nya för 600 & ge mina till dig? Aldrig
S: Suris
L: haha nej

Tisdag (samtal)
S: Du kan väl betala min tatuering?
L: Haha va?
S: Ja?
L: Tror du att jag har råd att betala åt dig eller?
S: Ja du kan väl ta av dina sparpengar?
L: Glöm det!

Nu undrar jag vad hon kommer med för dumt förslag imorgon, ska bli kul att se...

Kommentarer
Postat av: Sandra Eriksson

HAHA CP SARA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback