SÅ JÄVLA RÄTT

Jag är ung, jag har rätt att ha kul, jag gör vad jag vill för det är vad jag tycker att ungdomar ska göra, leva fullt ut.
Idag skrev en person till mig som jag träffade när jag var i Ayia Napa, jag har inte pratat med den här personen sen resan ska ni komma ihåg.

"hur fan var napa då tycke du? du gasa ju rätt rejält"

Jag ville bara säga att det känns riktigt bra, jag går all in i allt jag gör just nu. Ibland slutar det bra & ibland mindre bra, ibland slutar det kanon & ibland slutar det i kaos. Men det är det värt, det är värt varenda sekund kan jag lova. Jag ångrar inget som har gått fel, jag har bara lärt mig av mina misstag :) Och jag tänker fortsätta precis såhär i några år till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback