Tidsfördriv

Senaste
Låt du hörde: Tommy Nilsson - Till Monica
Film du såg: Johan Falk - Operation Näktergal
Mat du åt: Ärtsoppa
Kram: Mamma
Puss: Mamma
Känslan: Shoppingbegär
Resa: London
Glädje: Nyköpt outfit till imorgon
Dröm: Det var en konstig inatt
Person du träffade: Lina & Angelique
Personen du pratade i telefon med: Ida
Personen du fick sms av: Ida
Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig köpt korv där
Gången du var utomhus: 2 timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ungefär 6 år sedan
Saken du köpte: Jeanstights


Allmänt:
Ska bli skoj: Att träffa massa "gamla" vänner imorgon
Ska inte bli skoj att: Åka hem skapligt
Sparar till: Inget speciellt
Pålägg som gäller: Ost
Önskar att jag var bättre på: Att ta tag i saker
Dagens dryck: Vatten
Vad saknar du: Långa sommarnätter
Tre band/artister: Melissa Horn & Magnus Uggla går alltid hem..
Vad har du gjort idag: Strosat runt i Södertälje
Brukar du svära mycket: Ja förfan
Hur tidigt stiger du upp: Inte före klockan 10 i alla fall
På helgerna: Går vi oftast all in
Vad ska du göra ikväll: Plugga körkortsteori & Johan falk film
Hur många timmar sover du per natt: Inte allt för många
Vem är snyggast i världen: Inte en jävla aning
Vad är det för veckodag: Torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Alla resor
Favoritplagg i garderoben just nu: Infet speciellt
Längd: 163 cm
Vikt: Jag vet inte exakt men inte under 50 eller över 60
Byter gärna garderob med: Bra fråga
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Mia Törnbloms självbiografi - Så Dumt
Mitt rum kan beskrivas som: Litet typ
Mig själv med tre ord: Lär känna mig istället
Jag tränar: Inte för tillfället
Jag ville bli när jag var liten: Frisör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback