Gummiknän till salu? Haha

Även fast det inte var någonting speciellt jag skulle göra igår så blev det så..
Jag övningskörde med mamma och det gick faktiskt riktigt bra för att vara andra gången jag kör (och solen hade tittat fram då också)!! Sen tog vi en prommis med hunden och fikade i solen innan jag gick till jobbet där jag fick lite sällskap av Lina & Veronica :). Jobbade till klockan 9 och när jag kom hem blev det film, 2012 - fan va bra den var.

Idag ska jag förbi banken & ica, packa min väska med lite kläder för imorgon ska jag, Veronica & Isabelle till modelhouse i Stockholm.. Så blir det sleepover hos Isabelle inatt också :) Men innan det ska jag träffa min bästa Sandra (Ladi) för en myskväll hemma hos henne..

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback